Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΥΡΙΟ

Αύριο είναι μια σημαντική ημέρα για μένα । Για δύο λόγους । Ο πρώτος είναι θλιβερός। Ένας μεγάλος κληρικός που με τιμούσε με την φιλία του, ξεκινάει αύριο το μεγάλο του ταξείδι। Τον γνωρίζω πολλά χρόνια και νομίζω τον γνωρίζω καλά। Τον τιμούσα και εγώ।Ήταν ένας σπουδαίος Ιεράρχης με πολύ αγάπη για την Ελλάδα, και την Ορθοδοξία.Θυμάμαι μια συνάντηση μας σε μια εκδήλωση όπου ο Τούρκος πρέσβης στο Ελσίνκι μόλις μας συνάντησε στην αίθουσα της δεξίωσης του είπε << Χαίρομαι που σας συναντώ Σεβασμιώτατε. Σας τιμώ γιατί σας θεωρώ σαν εκπρόσωπο του Τουρκικού !!!!!!πολιτισμού >> Και τότε ο τότε Μητροπολίτης Ελσιγκίου κκ ΙΩΑΝΝΗΣ του έδωσε την εξής καταπληκτική απάντηση << Ε...οχι καί του Τουρκικού, του Ελληνικού θέλετε να πείτε >> Ο Τούρκος κατέβασε τα μούτρα και εγώ φούσκωσα από περηφάνια. Η συνομιλία έγινε σε άπταιστα ...ελληνικά. Και ο μόνος που ήταν Έλληνας ήμουν... εγώ εκεί Ο Μητροπολίτης ήταν γέννημα _θρέμμα Φιλλανδός και πρώην προτεστάντης , που έγινε και δεν γεννήθηκε Ορθόδοξος. Αγάπησε την Ελλάδα και την Ορθοδοξία, την σπούδασε στην Θεσσαλονίκη, έγινε μοναχός στην Πάτμο ,πρώτος επίσκοπος Λαπωνίας, επίσκοπος και αργότερα Μητροπολίτης Ελσιγκίου, Αρχιεπίσκοπος Φιλλανδίας και τέλος Μητροπολίτης Νικαίας. Μια σπουδαία μορφή, από αυτές που η Ελλάδα έχει πάντα ανάγκη ιδιαίτερα σήμερα. Ένας ευπατρίδης της εκκλησίας και σοβαρός άνθρωπος, μετρημένος,ευσεβής, καταδεκτικός και κυρίως πραγματικά μορφωμένος επιστήμονας. Αύριο λοιπόν παίρνει τον δρόμο για την αιωνιότητα με μόνολίγους ανθρώπους γύρω του, όπως ήταν η βούληση του। Θα ήθελα να μουν εκεί....Θα είμαι νοερώς. Αιωνία σου η μνήμη Σεβασμιότατε φίλε μου.......
Ο άλλος λόγος έχει να κάνει με τις εκλογές για την ΕΠΣ .Η αγωνία μου για το μέλλον της ένωσης είναι μεγάλη. Όσοι υποθέτουν ότι η εκλογή μου με ενδιαφέρει κάνουν λάθος. Πέραν του ότι είναι δεδομένη, το πρόβλημα έχει να κάνει με το μέλλον του ποδοσφαίρου ,που το βλέπω μαύρο και σκοτεινό.Μιλάω για την Ελλάδα και όχι για τα νησιά μας. Μακάρι να πέσω έξω. Ας περάσει λοιπόν η αυριανή μέρα με το καλό και τα ξαναλέμε.