Σάββατο 10 Απριλίου 2010

ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ?

Καλή η κριτική αλλά πρέπει να απαντάται μόνο όταν είναι καλόπιστη. Αγαπητέ μου δεν είσαι καλόπιστος αλλά θα σου απαντήσω για μία μόνη φορά. Κανένας δεν έχει το ακαταλόγιστο των πράξεων του, εκτός αν πάσχει απο κάτι διαπιστωμένα. Γιατί λοιπόν δεν ζητάς ευθύνες απο εκείνους που ενήργησαν όπως οι δικοί σου -όπως εσύ τους λές ? Γιατί να ευθύνονται πάντα κάποιοι άλλοι? Δέν νομίζω ότι πήραν εντολή για να δράσουν όπως έδρασαν.Ρώτησέ τους λοιπόν να σου πούν οι ίδιοι τον λόγο, και κατόπιν τα ξαναλέμε....
Θεωρείς ότι πρέπει να παρέμβω. Ωραία λοιπόν. Τί ακριβώς θέλεις να κάνω ? Να ζητήσω να μήν εφαρμοστούν κανονισμοί και αποφάσεις η να τίς φτιάξω πρίν εκδοθούν? Πές αν ξέρεις και εσύ τί ακριβώς ζητάς απο μένα.
Καί βέβαια όσο θα υπάρχει η εκρεμότητα δεν μπορούν να το κουνήσουν ρούπι.Αυτοί κυρίως φταίνε για ότι έγινε.ΑΝ ΠΉΡΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ-πάλι εσύ το λές- ας τους ζητήσουν τον λόγο.Εγώ τί δουλειά έχω?
Το θέμα έχει διπλή ανάγνωση.Ισως να έγινε καθυστερημένα για να έχει την εξέλιξη που είχε.Δέν παίζει και αυτό? ...Για σκέψου το λίγο.
Ποιά είναι η μεθόδευση? Νομίζω ότι είναι η πρώτη μέρα μετά τα γεγονότα.Αρα αμέσως μετά. ΛΟΙΠΟΝ?
Δίκιο έχεις .Εχω ευθύνες για όσα δεν έκανα. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.

Υ.Γ βεβαίως ξέρω ποιός είσαι και ας κρύβεσαι.Και για να δείς ότι δεν κάνω πλάκα....ακόμη περιμένω να γυρίσεις στο γραφείο για να τα πούμε.Καί βέβαια προτιμώ δημόσιο διάλογο...ΓΕΙΑ