Σάββατο 17 Απριλίου 2010

REGION

Σε σένα αγαπητέ μου ασφαλώς και οφείλω τίς απαντήσεις που εχω υποσχεθεί.Απλά καθυστερώ γιατί αυτό τον καιρό υπήρξε μιά σειρά απο γεγονότα που με πήγαν λίγο πίσω. REGION CUP λοιπόν, λέγεται το κύπελλο το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ των ερασιτεχνών .Το κύπελλο αυτό διεξάγεται κάθε δεύτερο χρόνο.Μετέχουν όλες οι χώρες της uefa που δηλώνουν ότι επιθυμούν καισε κάθε χώρα οι ενώσεις που θέλουν.Δέν επιχορηγείται δυστυχώς ,και γι αυτό έχει μικρή συμμετοχή.Oσα χρόνια είμαι στην ΕΠΣΚΙ ,παίρνουμε μέρος έστω και άν αποκλειόμαστε απο τον πρώτο αγώνα.Τυχαίνει τον τελευταίο καιρό να είμαι πρόεδρος του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ , και με αυτήν την ιδιότητα πήγα τον φεβρουάριο στην συναντηση των ομοσπονδιών στην ΝΥΟΝ της ΕΛΒΕΤΙΑΣ.Μεταξύ των άλλων εκεί έγινε και η κλήρωση για την τελευταία περίοδο.
Παίρνουν μέρος ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές μέχρι 40 ετών οι οποίοι στην καριέρα τους δεν υπέγραψαν ποτέ επαγγελματικό συμβόλαιο σε ομάδα. Επίσης 2 ξένοι.
Επειδή το κόστος είναι μεγάλο,λίγες ενώσεις παίρνουν μέρος στην Ελλάδα. Δήλωσαν 8 και αποσύρθηκε μία εξ αυτών.Εναι λοιπόν η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ,ΜΕΣΣΗΝΙΑ,ΛΑΡΙΣΑ,ΕΥΒΟΙΑ,ΦΘΙΩΤΙΔΑ,ΡΕΘΥΜΝΟ,καιαν θυμάμαι καλά η ΑΤΤΙΚΉ. Οι αγώνες αρχίζουν τώρα στίς 21 Απρίλίου και ο Ελληνικός τελικός θα γίνει τις μέρες της Γενικής Συνέλευσις της ΕΠΟ στην ΑΘΗΝΑ. Ο κυπελλούχος της Ελλάδας θα αναμετρηθεί με τους κυπελλούχους της ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ,ΜΑΛΤΑΣ,ΙΣΠΑΝΙΑΣ.Ο Κορσιάνος, με τον Αθηναίο είναι οι προπονητές των Μικτών μας ομάδων,και οι ίδιοι θα ασχοληθούν και με αυτήν την διοργάνωση.Μακάρι να σε καλέσουν δεν έχω αντίρηση αλλά εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά. Η ομάδα μας αγωνίζεται με την ΦΘΙΩΤΙΔΑ στίς 5 Μαίου, και ο νικητής του αγώνα πηγαίνει στον ΤΕΛΙΚΟ.Ευχομαι να κερδίσουμε.